fredag den 27. maj 2011

Lola Ramona-lagersalg

Jeg var til Lola Ramona-lagersalg i Horsens i går. Jeg var så heldig at få et lift af en læser - tak for det Maja Louise(som i øvrigt var ligeså hård til at købe Lola Ramona-sko som mig:-)).

Der var sindsygt mange mennesker dernede, da vi kom. Vi tog os god tid med at kigge og prøve sko, for der var virkelig mange fine. Det overraskede mig, at der var så mange forskellige kvindetyper. Fra ung til ret gammel, og det var meget almindelig kvinder. Ikke kvinder som jeg ville have skudt til at være Lola-piger, men det var mega sejt at se, hvordan alle kvinder ser seje ud i et par Lolaer - også dem der kom i Crocs:-).



Designeren for Lola Ramona, Gitte. Mega sej stil. Hendes stil er, for mig, indbegrebet af en Lola-pige:-)

Dagens kup - det er altså ikke alle sammen mine:-)
Jeg glæder mig til at vise jer de fine sko, som jeg hev med hjem:-)



20 kommentarer:

  1. Uha, et dejligt fyldt bagagerum! :D Glæder mig til at se hvad der er i :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan heller ikke vente med at vise jer dem, for de er bare fine:-)

    SvarSlet
  3. Damn det ser lækkert ud - jeg ville gerne have været med :D De der beige sko med orange snude på billede 4 er fab! ligeledes er de der shoeboots i patchwork. Glæder mig til at se hvad du har købt :)

    SvarSlet
  4. Det var et slaraffenland for lola-fan:-). Jeg prøvede begge par sko, for de er super fine, men der var lidt for høj stillet til mig. Dem jeg har købt har kraftigere hæle.

    SvarSlet
  5. Super fin blog du har! :)

    Måske du har lyst til at kigge forbi og blive fast læser?

    //joanna
    www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tak skal du have:-). Jeg kigger fluks forbi.

    SvarSlet
  7. Ja, jeg kan godt se at de er lidt spinkle, men damn de er fine!

    SvarSlet
  8. Ja det var de virkelig. Jeg ved bare, at jeg ikke får brugt et par med så spinkle hæle ret meget. Hvilket er ret ærgerligt, for der var rigtig mange fine sko med spinkle hæle. Men måske det er meget godt, for så blev jeg ikke fristet til at købe dem:-)

    SvarSlet
  9. ^det gør jeg heller ikke, men jeg elsker stilletter - desværre :b

    min veninde vil gerne vide hvor dine sko på første billede er fra :)

    SvarSlet
  10. De er fra et eller andet ukendt mærke, de er en del år gamle, og købt på ts, så jeg tror ikke at de kan opstøves mere. Desværre:-(

    SvarSlet
  11. En rigtig fin blog du har :)
    Var du blevet inviteret til lagersalg? for gad bare også rigtig godt med engang og især når det forgår her i Horsens hvor jeg bor :)
    De er så fine de sko
    Kh Tina

    SvarSlet
  12. Nej jeg var ikke blevet inviteret. Det var et åbent lagersalg, hvor alle kunne komme. Det plejer vist at være engang hver halve år, men jeg skal nok give besked videre når jeg hører om det igen.-). Det er nemlig super fine sko, de laver:-)

    SvarSlet
  13. Hej frkforsom. Jeg skal konfirmeres i år, og kunne rigtig godt tænke mig at have et par Lolaer på, så ved du, om der kommer et lagersalg igen og hvornår?:-)

    SvarSlet
  14. Hejsa. Det ved jeg desværre ikke. Men jeg var afsted sidst i maj, så mon ikke det er der igen. Eller kan du jo kigge på Trendsales. God jagt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er bare i orden. Hvordan fandt du ud af, at det blev afholdt sidste gang?:-)

      Slet
    2. Jeg så det på en anden blog. De afholder både i Kbh og Horsens, og Kbh er tidligere på året end Horsens. Men Lola Ramona har en Facebookgruppe, hvor de annoncerer, hvornår de holder lagersalg. Du kan sikkert også spørge på deres væg, hvornår de holder.

      Slet
    3. Okay, mange tak for hjælpen:-)

      Slet
  15. Næhhhh, hvornår kom du? Jeg så dig ikke :-) Jeg var egentlig på jagt efter flade sko, men kom hjem med tre par høje (mere til samlingen) plus to par nylonstrømper :-) ELSKER lola ramona <3

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, kan se at det var sidste år du var af sted! Kunne heller ikke forstå at kommentarerne var "så gamle"! :-D

      Slet
    2. Ja jeg måtte prioritere det fra. Kan slet ikke styre mig med så mange fine sko:-). Fedt at du fik noget godt med hjem:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...